Fantasy Premier League

Masuk minggu ni, minggu ke6 English Premier League. Aku baru je cek fantasy team aku yang kuharapkan dapat mengumpulkan seberapa banyak mata yang boleh.

Formasi, 3-5-2. Penyerang sandaran, Adebayor dan Benjani. Arsenal akan menerima kunjungan Bolton Wanderers manakala Portsmouth pula akan bertemu Wigan di tempat lawan. Berdasarkan rekod dan pundits, Arsenal dijangka tidak akan menghadapi sebarang masalah menentang Bolton dan diharapkan Adebayor dan Benjani akan menjaringkan banyak gol untuk menghasilkan mata untuk pasukan aku.

Di bahagian tengah, aku menyandarkan harapan pada Elano, Petrov, Butt, Christiano Ronaldo dan Fabregas. Di bahagian pertahanan, Emerton, Distin dan Hreidarsson menjadi sandaran.

Minggu sebelumnya aku berjaya mengumpulkan 74 mata hasil dari tips yang baru aku dapat. Perhatikan pasukan yang dijangka menang dan ambil pemain dari pasukan tu yang dijangka dapat menjaringkan atau mengumpan gol. Hasilnya?74 mata.

Harap minggu ni dapat kumpul mata yang banyak macam minggu sudah.

Tinggalkan komen

Filed under Lain-lain

Tinggalkan Jawapan

